torsdag 15 maj 2014

typ såhär

jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg med alla nya zines jag gjort till SIS/SPX (va de nu heter) men nu är alla nerpackade i min ryggsäck så det får bli en överraskning för er som kommer dit! (det är asså en stor seriefestival/mässa i kulturhuset i sthlm)

MEN ett av dom heter i alla fall RISK och är något jag jobbat på ganska länge.


den är färglagd av geniet Lina! och handlar om syskonen Risk. Jag tycker den är rolig. Dom flesta tycker inte det. Men hur som helst är den väldigt snygg, förhoppningsvis givande att läsa på nåt sätt och kommer att vara mitt stripprojekt nu framöver. Det här första numret innehåller 18 strippar.



f ö är jag mer på skolan än hemma numera. mycket att förbereda inför mässan. och sen är de ju slututställning här på skolan snart! 28e maj har den vernissage! kom! :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar